Livet...
Publicerat den

...är så himla orättvist att det gör ont i mig. En nära vän till familjen och framförallt min syster har fått ett mycket tråkigt besked i veckan. Hennes 6 månader gamla tös har fått leukemi och som jag förstår den mest aggressiva sorten. Hon ligger nu på akademiska sjukhuset och har redan genomgått en operation och cellgiftsbehandlning är påbörjad. Det är så tragiskt det som hänt och nu håller vi alla tummar att det går bra för lilla Cornelia.
<3<3<3
Jag är ju alltid så sjukt blödig när det handlar om barn :(

Idag har jag genomfört andra träningspasset och jag tror att jag fick godkänt från Rikard. Han analyserar det hela nu. Kändes mycket segare i benen denna gången så nöjd att sprang hela ändå. Har även hunnit träna Aska på bollen och hon gjorde det galant. Hon verkar tycka det är jättekul vilket gör saken bättre=) Vi har också klippt klor, kammat, kylt benet och nu har Rikard och Aska gått kvällsrunda.

Vi ska väl kolla lite TV innan det blir sängen!

Här kommer lite bilder från söndagens mysiga förmiddag.


Bus Norah


F.h. Tindra, Felicia, Norah, Annika


Badande hundar


Felicia håller i Aska


Pusss (Norah och Aska) <3


Tindra


Nybadad tjej <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?