Lite update...
Publicerat den

... efter helgen är det väl dags för nu kanske. Grabbarna var duktiga när de sprang. Rikards tid blev 1.32.08 vilket jag tycker är jättebra med tanke att han var förkyld.

När vi hittat varandra i folkmassorna och grabbarna gnällt färdigt på deras smärtor (vilket de iof aldrig gjorde;)) åkte vi till Liseberg. Blev lite mat och så innan vi blev unga på nytt och åkte massa karuseller. Var riktigt kul. Jag vågade åka 2 som jag inte trodde att jag skulle våga;)

Aska hon hade haft det toppen hos Anna och maxi! Tur man har så bra hundvakter när man ska iväg.

Igår blev den stora flytten av på jobbet. Gick faktiskt ganska snabbt med tanke på att jag och Nina hade alla barnen tills dom gick hem medan de andra flyttade. Så när barnen gått hem fick vi iordningställa! Tror det kommer bli riktigt bra till hösten.

Igår vaknade jag också med världens huvudvärk. Idag är det lite bättre men inte bra. Tur det bara är 3 dagars jobb denna vecka;)

Näe nu måste jag skynda till jobbet!!




stefan

Jag kan erkänna att jag gnällde duktigt =) Hade ont överallt i benen. Sjukt trevlig helg dock.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?