Kvällens aktiviteter...
Publicerat den

... var mycket trevliga. Aska gick ett spår som var ca 150 meter och gjorde det jättebra. I början innan första pinnen var hon dock lite snurrig men kom igång fint sen! Hon tyckte att det var superkul så får väl ta och sätta igång och spåra lire mer nu. Rikard var också med men han verkar lite skeptisk att gå med aska så det lutar år att jag får göra det själv.

Nu blir det snart sängen för mig. Imorn blir det lite sovmorgon och sedan stänger jag på jobbet. Direkt jag slutar åker jag hem för att äta för sedan styr vi mot göteborg där vi ska spendera helgen! Grabbarna springer göteborgsvarvet på lördagen och det blir nog ett besök på liseberg med! På söndagen blir det en snabb sväng inom Ullared om jag får bestämma;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?