Fredagsmys...
Publicerat den

... med mig själv har jag nu. Rikard kommer väl hem om en stund. Han har varit och spelat match och jag vet inte hur det gått än. Blir en lugn och skön kväll här hemma sen. Idag har det verkligen varit varmt ute vilket såklart uppskattats. Blev en slappestund på balkongen när jag slutade jobba, dock i skuggan eftersom jag varit i solen heela dagen.

Har hunnit att träna lite lydnad med lilla Aska med nu på kvällen. Vi tränade några moment inför söndagen och tänkte ta de andra momenten imorgon förmiddag när det inte är liika varmt. Sköt även på min egen träning till morgondagen eftersom det blev sent och jag skulle laga mat och så med. Tänkte ge mit ut på en långpromenad i rask takt imorgon när jag vaknar med. känns inte som man vill gå så myclet med Asla sen på dagen för det är lite för varmt för henne då=( Imorn vaknas det minigolf spel och jag är taggad för en vinst även där;) Sen blir det grillning och melodifestival här hemma.

Nu ska jag kolla klart på Lets dance och sedan blir det nog en ganska tidig kväll!! Önskar er alla en skön helg!


Paradiset-Withsunday Islands 2006






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?