En helt perfekt dag...
Publicerat den

... har det varit idag. I förmiddags var jag, Annika, tjejerna och hundarna nere på Hovdala och mös. Hundarna fick bada och tjejerna leka och fika. Riktigt varmt och gott var det kan jag lova. Direkt jag kom hem landade jag på balkongen och Rikard kom och höll mig sällskap. Vi var där ute och solade oss hela eftermiddagen och bara hade det gott. Rikard var snäll och cyklade iväg och köpte en varsin glass som vi mumsade ikapp på=)

Vi har även hunnit med en promenad med lilla Aska. Passade på att träna "rutan" också och det verkade som hon kom ihåg den! Vi ska ju tävla lydnad på söndag så måste träna lite nu i veckan. Jag har även fått ett träningsschema av Rikard som jag nu lydigt måste följa. Det är ju bara träning för mitg så får träna Aska utöver det. Jag måste komma i form nu=)

Näe nu ska jag kolla på Bridget Jones och sedan blir det sängen och ladda för en veckas jobb=) Önskar er alla en bra start på veckan!


Bjuder på en inte allför grann bild från gårdagen med mig och Aska högst upp på pallen =)



Johanna

Så fina ni är! Duktiga tjejer! Haha det låter nästan som att Rikard gett dig ett träningsschema för han tycker att du behöver komma i form ;) nonsens, alla vet ju att du är snyggare än han är :P



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?