Det var tur...
Publicerat den

... att Rikard vaknade i morse för jag hade tydligen lyckats stänga av två alarm hur nu det kan gå till. Vaknade iallafall 20 minuter innan jag började. Trots att morgonen inte var den bästa så blev dagen bra på jobbet. En riktigt lugn dag dessutom med mycket lediga barn. Hann med att göra lite fix som ju alltid behövs.

Efter jobbet blev det slape här hemma med lite tittande i olika tidningar. Försöka hitta inspiration på massa olika ställen=) Rikard lagade bakad carbonara till middag och sedan fick jag ju vänta en timme innan jag gav mig ut på en löprunda. Idag fick även Aska komma med och det uppskattades nog=) Kände mig pigg i kroppen såblev att jag sprang lite väl snabbt i början.Orkade trots det att springa hela rundan och jag fick nog godkänt av Rikard=)

Nu blir det snart sängen för att inte försova mig imorn igen. Blir ju en tidig dag så har eftermiddagen fri. Måste dock ut och springa en runda innan kvällen när det är rallyträff=) Detta är verkligen en fullspäckad vecka så ska bli skönt med lite minisemeter på fredag!! Hoppas bara att det blir någotsånär väder!!


Hösten 2011






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?