4 månader...
Publicerat den

... har gått sedan nyår och jag har inte rört en godis under denna tid. Känner mig faktist duktig eftersom jag är världens godisgris=) Nu är jag inte längre sugen på godis så känns som det inte kommer bli några problem att inte äta godis under detta året. Dock äter jag nötter och kakor och så men iallafall inte godis=)

Idag har jag varit uppe på hundklubben. Tränade lite lydnad med Aska och det gick bra! Hon verkar tycka lydnaden är riktigt rolig nu så synd det inte blev någon tävling idag. Sen när jag kom hem har jag tagit det lugnt lite och laddat inför löptur. Aska och jag sprang ett varv på slingan och idag hade jag pulsbandpå mig. Ska bli intressant när Rikard kommer hem och kan kolla hur snabbt och så jag sprang! Han är iväg på träning nu så kommer väl om en stund.

Igår jobbade jag ju en sväng på dagen och sen på kvällen var vi hos Marie och Johan för att fira att Johan fyllde år. Mycket trevligt var det!!

Imorn är det återigen dags för jobb. Jag stänger så har sovmorgon till 9. Direkt efter jobbet blir det till Hässleholm för att träna Rallylydnad. Vi fluttade kursen från idag till imorgon!

När, nu ska jag kolla på humorgalan och se om det blir några tårar detta är (är så sjukt blödig när det handlar om barn som har det svårt)

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!


Bild från när jag myser med Shrek (London 2011)



Camilla

När jag läste rubriken tänkte jag på att det ä fyra månader kvar tills ni gifter er!! Starkt jobbat med godiset. Jag ska ta nya tag med det åxå nu! Kram



URL: http://millaggg.WordPress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?