Yrsel...
Publicerat den

... har jag fått igen. Hade det ju i höstas och nu verkar det kommit tillbaka. Kände det i går natt och nu inatt var det värre. Det är helt ok om jag bara är uppe annars e det lite jobbigt, särskilt när jag vänder mig i sängen eller böjer mig ner. Idag har jag varit på brandskyddsutbildning på eftermiddagen. Först var det lite info och så och sedan fick vi prova att släcka några "bränder". Alltid bra med lite övning!

Igår var jag och Aska återigen och tränade lite agility. Var en riktigt svår kombination men vi redde ut det till slut. Hon är verkligen taggad nu och det är så himla skoj.Nu blir det till att ladda inför helgens tävling.

Har inte blivit någon träningför mig denna vecka och nu med yrseln får vi se hur det går. Har istället gått lite promenader och sen såklart träningen med Aska. Kanske att det blir ett pass affro imorn beroende på hur jagmår.

Näe, nu blir det snart sängen för lilla mig!! Lite TV tittande först bara!! Bye bye



Camilla

Det låter ju inte bra :( hoppas det går över!

Kram



URL: http://camillasfoon.tumblr.com


Jessica

Usch då inget bra med yrsel! Hoppas du mår bättre snart!



URL: http://myckelite.blogg.se/


stefan

Du vet ju hur du ska bota det nu, bara att dunka huvudet i sängen eller huvudkudden =) eller va det kanske att man skulle slänga sig i sängen på ngt sätt. Så sjukt tråkigt när man inte kan träna för sådana saker, hoppas att du blir av med det snabbt och lycka till på tävlingen med Askis. OCh rille om du läser detta, vilket jag antar att du gör, hoppas det går bra med din löpträning och att du med blir frisk snabbt. Själv går det sådär med löpträningen.



URL:


Camilla

Usch tradit!! Hoppas det går över snabbt! Kram o lycka till i helgen!



URL: http://millaggg.WordPress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?