Våren...
Publicerat den

... är verkligen här och ingen är gladare än jag. Man blir verkligen pigg och glad när solen skiner och värmen börjar komma. Idag slutade jag tidigt från jobbet för att gå till frissan och fixa håret. Blev lite ljusa slingor och klippte det lite och jag blev nöjd. Tycker mitt hår blivit mycket bättre nu sen jag köpte oljan och grejerna. När jag kom hem igen så satte jag mig i solen på balkongen en lång stund. Riktigt skönt må jag säga. Fixade lite här hemma och handlade och så.

Sen när ajg skulle sätta igång med maten fick jag sms om hundträning så det blev till att laga mat och sedan åka mot klubben. Tränade först en kombination som gick bra och sedan fick vi en kombination från några andra som var och tränade. Den var riktigt rolig och med massa fart!! Skoj skoj.

Näe nu lite mys med sambon min! Haj haj!




Me and my mom






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?