Sit-ups med klapp...
Publicerat den

... var en av övningarna som ingick i dagens box pass. Annat som fanns med var 2 gånger intervaller, armhävningar med klapp och såklart en hel del annat. Behöver jag säga att det var jobbigt. Kanske inte, men roligt är det iallafall och nu känns det riktigt gott i kroppen. Idag har jag varit ute nästan hela dagen på jobbet. Eftersom man inte är van att vara ute riktigt så mycket än så blir man ganska trött även om vädret ändå gör en piggare. Lite luddigt kanske hur jag menar men kan inte förklara på annat sätt. Försökte nämligen förklara för några på jobbethur jag menade men de bara skrattade åt mig.

Har smått börjat lite planering inför helgens kalas och vad som ska bakas. Blir iallafall bullar, tårta, dumlekakor och sen ska Rikard göra hallongrottor. Tar gärna emot tilps på goda kakor att ha till kalas=)


Australien-Withsunday islands



stefan

Nog inte en enda som förstår det resonemanget =) Woohhooooo imorgon är det ju din födelsedag. Nu har du inte lång tid kvar att göra saker du skulle ha uppnått innan 30 gränsen, så om du inte är klar med dessa saker så är det läge hehe. Själv har man diverse år kvar till att bli klar med sådant. Inte för att jag har någon lista men det kanske du har.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?