Måndag med stort M...
Publicerat den

... har det varit idag. Har kännt mig illamående hela dagen men det är nog mest för jag inbillar mig att jag ska bli sjuk eftersom så många är det nu. Tramsigt värre. Har även kvar yrseln så nätterna är inte ett dugg trevliga nu. jaja har iallafall jobbat som vanligt och sedan hunnit träna lydnad med Aska samt tränat cirkelpass själv. Då känner man sig värd lite sofftid!

Lydnaden med Aska gick över förväntan. Har ju inte tränat på jättelänge men trots detta skötte hon sig utmärkt. Till och med rutan känns som att det finns hopp för just nu. Blir en vecka med bara lydnad nu så hon får chansen att smälta agilityn som varit ganska intensig sista veckan. Min egen träning kändes också bra och det är såklart alltid kul. Kände mig sjukt omotiverad innan vi gick men väl där vände det!

Nääe nu ska jag kolla på Bridget Jones... och sedan blir det sängen!!


Lydnadsträning för längesedan






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?