"Kalashelg"
Publicerat den

får blir sammanfattningen av denna helg. I fredags var vi ju på bio och hade det allmänt bra. Igår var jag och Aska först på klubben och tränade lite. Hon var faktiskt jätteduktig.Vi fårtsätter kämpa med den långsamma slalomen men vet inte riktigt vad med man ska göra. Tänkte att under veckans träning riktigt fokusera på tempo i den med massa gott godis och pepp talk. På eftermiddagen blev det en hel del fix här hemma eftersom jag valde att göra en massa gott till idag. Igår kväll hade vi en mysig sambokväll bara.

Idag har bakningen fortsatt och jag är ganska nöjd faktiskt. Det blev en hel del olika sorter och ganska många som jag aldrig gjort förut. Sen vid 2 kom de fina gästerna med något bortfall, och jag hoppas de var nöjda. Fick söta formar, presentkort, dukar idag och innan har jag fått en träningsväst (som tyvärr var för stor), blommor, 2 bakböcker, presentkort och pengar. Det är ju verkligen inte sakerna som räknas tycker jag utan mer att få träffa alla fina=) Var ju alltid roligare när man var yngre juh=)

Nu ikväll blir det mest slappe här hemma. Sambon min är iväg på fotbollsträning så jag har lite egentid=) Just nu kollar jag på Så ska det låta och när det är slut är han nog hemma igen. Då blir det mest troligt en film här hemma=)

Tänkte bjuda på lite bilder från helgens bak!


Schwarzwaldtårta med mintchoklad


Kanel- och vaniljbullar


Hallongrottor (Rikards verk) och dumlekakor


Skärtorsdagskakor

Missade tydligen att få med biskvierna på bild men det fanns det också!



Milla

Ser mumsigt ut! Ledsen att jag missade det. Kram!



URL: http://millaggg.WordPress.com


Veronika

Oh, så gott det ser ut!!! Mums mums=)!

Ses ikväll kl 19=)

Kram kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?