Jag lever...
Publicerat den

... Även om det ibland inte känns så. Tror jag hamnat i någon form av vårdepression som jag hoppas går över väldigt fort. Blir en tidig kväll idag då jag jobbat 9,5 timmar idag och imorn blir det 11 timmar, så jag behöver det!

Gårdagens kurs var rolig. Tränade på olika skyltar och gick igenom lite. Passade även på att köra till andra klubben och träna lite slalom vilket gick bra.

Ikväll har jag hunnit träna box och sen när vi kom därifrån strykte jag lite och sen var kvällen förbi.

Hoppas ni alla mår bra;)

Har börjat ligga på min spikmatta igen varje kväll och det är gott kan jag lova;)




Johanna

Usch då. Tråkigt att du mår dåligt :( hoppas att det inte varar alltförlänge och att du kommer ihåg att du är en väldigt fin och bra tjej på alla vis! Min bror och aska är glada att de har dig :) Kramar!



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com


stefan

Va händer med vårdeprission?? Det verkar ju som du mår bra men det kanske är en illusion. Hoppas du i så fall blir av med den snabbt som du säger. Själv har man också mycket på jobbet just nu, mitt huvud är spränfyllt med saker som jag ska göra eller komma ihåg att säga till andra att göra =) Kommer säkert glömma hälften av alla saker känns det som hehe men det är väl så när man är ny, blir nog bättre efter ett tag. Om vi träffas nu i nästa vecka ska jag försöka liva upp dig lite hehe. Ha de fint och hälsa mannen fast och andra sidan kanske han läser alla bloggkommentarer så att jag inte skriver något olämpligt till dig ;P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?