Har...
Publicerat den

... verkligen haft en toppenhelg. Igår var ju jag och Aska på lydnadskurs och det var som jag skrev väldigt givande och kul.Känner mig verkligen taggad!! Sen jobbade vi ju hos pappa och hade en trevlig kväll. Även idag har vi jobbat en hel del med att kratta löv och bygga lite. Tror det kommer bli riktigtbra när det är klart. Pappa har verkligen fått iordning på sin lilla stuga och det vi just nu gjort är att bygga ihans gärststuga som vi satte upp förra året.

Har bestämt mig för att göra upp en liten träningsplan för askas träning nu och ungeför såhär kommer den att se ut. Detta gjorde jag för att lära mig att dela upp träningen i korta pass!


Träningsschema Aska

Måndagar: Fritt följ, inkallning
Tisdagar: Hopp över hinder, slalom, rallylydnad
Onsdagar: Vila
Torsdagar: Rutan, platsläggning
Fredagar: Fjärrdirigering, apportering
Lördag/söndag: Agility, ställande, läggande, rallylydnad

Nu ska jag och Aska ut och gå kvällsrunda och samtidigt möta Rikard vid tåget. Sedan blir det dusch och så och ladda inför sista jobbeveckan innan 10 (!) dagars ledigt!!!


Aska som hon ser ut MED päls=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?