Första...
Publicerat den

...tävlingen för mig och Aska blir redan nästa helg. Det blir en inofficiell innomhus och jag är taggad som bara den. Eller ja taggad, men absolut inga förhoppningar på några resultat. Vi ska bara ha skoj, skoj, skoj. Imorn ska jag till klubben och träna lite och tror det blir en sväng på tisdag också. Annars har eftermiddagen inte erbjudit så mycket, vi var ute en lång runda och promenerade och sedaqn har jag diskat och fixat här hemma samt handlat lite!! Ska snart fixa lite inför morgondagen då vi ska ha planering och alltså sitta här hemma. Sedan blir det nog sängen för lilla mig!

Önskar er alla en bra start på veckan!!




Elin

Jag bor kvar i Kristianstad, så har du vägarna förbi så säg till - hade varit så roligt att ses! Har dock sagt upp lägenheten och letar med Kim i Malmö, så innan sommaren har jag flyttat...

Vi var faktiskt på Hansa förra veckan och jag såg Kardelen-butiken. Tyvärr hade vi lite bråttom så jag hann inte gå in, men nu vet jag iallafall var den ligger :)



URL: http://imsevimsevass.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?