Effektiv...
Publicerat den

... är vad jag varit idag. Först i morse blev det en härlig långpromenad med vår fina hund. Sedan jobb och slit. Väl hemma igen så tog jag med den fina hunden och gick på promenad som kombinerades med lite träning. Fritt följ och inkallning stod på schemat och det gick bra. Verkar som att Aska håller på att hajja vad det är jag vill hon ska göra. Hon kan ju själva momentet men nu finslipar vi på det för att få det hela ännu bättre!


När vi kom tillbaka från proemaden blev det lite diskande och undanplockning hemma och sen gjorde jag våfflor till middag. Sen var det bara en kort vila innan kvällens träningspass. Kollade på Sofias änglar som var mycket sorgligt idag. Har även hunnit med att stryka lakan som jag glömt av att stryka.

Efter en såhär effektiv dag är man värd att slänga sig i sängen som jag gör om någon minut. Morgondagen väntas bli minst lika effektiv så behöver vila!!


Gammal bild från Turkiet 2011






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?