Vilken dag...
Publicerat den

... och vilket väder. Det kan gärna sluta regna helst nu för detta är inget kul. Dock var det uppehåll idag innan när vi cyklade på utflykt. Vi cyklade ca 1,5 mil och med 5 barn plus packning på cykeln så blev det väldigt jobbigt. Kul hade vi iallafall!! När jag slutat jobba så gick jag ut med Aska och sedan blev det lite vila. Hann diska och fixa lite innan Rikard kom hem och då umgicks vi lite och sedan lagade han mat. När vi satt och åt så kom Maxi med matten sin som skulle ut och resa så Maxi ska bo hos oss några dagar. Mysigt tycker vi=)

Efter maten gick vi ut på en långpromenad tillsammans jag, Rikard och hundarna. Kan ju bara säga att det spöregnade typ hela promenaden så vi blev lite blöta. På prommenaden passade jag på att plocka fläder så nu när vi komtillbaka har vi gjort saft. Den ska ju dock dra sig några dagar och sen får vi se hur den blir!

Nu slappar vi på soffan jag och Rikard och hundana ligger och sover. blir nog snart sängen för oss med för Rikard ska upp och jobba imorn. Jag däremot har tagit kompledigt så jag behöver inte upp såå tidigt. Tänkte dock masa mig upp vida halv 8 för jag har lite att göra. Jag skabla åka ut till pappsen min och umgås!!

Juste ja, vi var och gosade med min kollegas lille valp påvägen hem från promenaden. Riktigt söt var hon lilla Dixi=)


Ge mig sol<3



stefan

Undra vad ni gör när ni "umgås" du och rille ;) Ja alltså detta regn, känns som det har regnat två dagar i rad nu. Det har ju dock varit en del uppehåll men det har jag knappt kännt av då jag jobbat eller sovit hehe. Trevigt med fläderblomssaft, spara lite till mig min vän. Vill gärna smaka lite =). Vet att jag inte varit så bra på att kommentera på senaste tiden men det blir bättre nu en tid igen kanske hehe. Jobbar en hel del nu de närmaste fyra veckorna, har väl 6 dagar ledigt eller så sedan blir det en veckas semester för mig med morsan, farsan och brorsan. Får se om brorsans fjälla hänger med också, vet inte om det är klart än. Ska bli riktigt skönt med en veckas semester efter de fyra veckorna, sedan är det Winnerbäck konsert den 9 aug i Helsingborg WOHOOOOOO!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?