Tröttis...
Publicerat den

... idag. Igår var vi ju hos Rikards farmor och farfar och påvägen hem åkte vi upp till pappa för att titta till dom. Kul att se dom igen. Blev en sen kväll så idag har vi mest slöat. Dock har jag solat och faktist varit ute och sprungit. Sprang ca 7 km vilket är det längsta jag någonsin sprungit. Kan ju säga att jag är stolt över mig själv.

Efter löpningen tog jag ett varmt bad. Riktigt skönt var det. Sen nu på eftermiddagen har vi spelat lite och ska väl snart börja bestämma mat till ikväll.

Ska även iväg och hämta cyklarna för imorn bär det av på cykelutflykt med jobbet;) hoppas på att regnet håller sig borta.

Från sist när vi hämtade cyklarna. Rikard och aska liftade;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2843101/images/2012/pic_207232406.jpg" class="image">




stefan

Ser skönt ut att få skjuts på den cykeln =). Härligt att du sprungit så långt, Götevarvet nästa ;) Det är bara två sådana 7 km rundor till, klarar du lätt ju. Klart du ska vara stolt.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?