Som ni säkert märkt....
Publicerat den

... så har jag haft lite paus från bloggen in några dagar. Kände verkligen att jag behövde det. Såg även att ett inläggs text helt hade försvunnit så får väl ta och skriva det igen. Det var ju en överskrift som hette "kidnappad". Vad som stod i det inlägget var att jag förra onsdagen när jag stängde på jobbet och skulle låsa alla dörrar blir kidnappad av mina kollegor. Vi är två i personalen som gifter oss i höst så dom hade tagit henne innan mig. När chocken lagt sig (blev ju jätterädd när domhoppade fram) så fick vi fina kläder och fix. Sedan fikade vi innan vi åkte vidare mot stan och bowling. Gick sådär för denna "tant"=)När vi var klara så åkte vi vidare till en restaurang och åt god mat och hade det supertrevligt. En verkligen rolig kväll fick vi och såhär fina var vi=)



Annars har det inte hänt så mycket på sista tiden. Vi har fått en hel del pysslat, men det får ni ju inte se. Har även pysslat lite icke bröllopsrelaterat men det är också lite hemligt ännu så länge!

Idag var jag och Rikard inne i stan för att köpa en kostym till honom eftersom vi ska på bröllop om en vecka drygt. Mycket snygg blev han=) Mina kläder är ju redan klara sånär som att det fattas en sjal eller liknande om det skulle vara kyligt.

Rikard har varit och spelat match men komjust hem igen. Blir nog en tidig kväll för mig och ladda för sista dagen denna veckan. På fredag är det ju midsommar och på lördag ska vi till Rikards farmor och farfar. Sen på söndag kommer äntligen min fina pappa hit. Ska bli skoj att umgås lite med dom igen så nästa vecka blir jag nog där några dagar och kvällar. På tisdag är jag ju ledig så då blir det verkligen där ute=)

Näe nu ska jag ha lite samboprat och kanske testa mina nya springskor igen. Var och köpte nya idag. Kalaset gick lös på 1600 (!!!) men det är nog värt det i längden!



stefan

Mmm har märkt att du tagit en paus =). Ja det kändes lite kort då du skrev kidnappad men man fick aldrig reda på varför liksom hehe. Själv har man börjat sommarjobba nu och sträkt sig första gången i mitt liv på en B-lags match. Riktig gubbaskada hehe



URL:


Anna och Maxi

Fina ni är :o)



URL: http://kunnlen.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?