Sen träningskväll...
Publicerat den

... blev det för mig och Aska idag. Vi träffade vår "rallytrupp" och både spårade och tränade rally vilket drog ut lite på tiden. Aska fick även träffa en fin liten valp vid namn Mica. Hon är så himla duktig med valpar, gulligt! Spåret för oss blev ganska svårt eftersom där sprang hundar just när Anneli gått ut spåret till oss. De hade nog också tagit med sig pinarna vilket gjorde att det dröjde länge innan Aska hittade något. Hon hittade iallafall slutet och hon gick bra i spåret. Rallyträningen gick jättebra idag. Nu är vi riktigt laddade inför morgondagens tävling.

Eftersom vi ska på tävling imorn så blir det inget kalas för mig. Rikards mamma fyller nämligen år, men tävlingen är ju avslutninngen på kursen så den vill jg inte missa. Rikard får fira henne extra mycket istället. Imorn kväll väntar ett intervallpass för lilla mig. Spännande att se hur det går för mig. Ska bli väldigt skönt med en ledig dag imorgon. Känner mig ganska sliten nu och längtar efter att få bli lite ledig. Dock har jag ju bara 2 veckor i sommar men absolut bättre än inget!!

Idag fick jag min fina hundväst som jag beställt. På min är det dock tryck men annars sed de likadana ut!!


Bild lånad från Hurtta






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?