Piggare...
Publicerat den

... nu på morgonen tycker jag, men känner mig inte hundra så bra att jag e hemma idag med. Har varit ute en sväng med hundarna nu, det måste ju alltid göras ju oavsett hur man mår. Blir lite slöande idag för mig. Ser ut att bli riktigt fint väder men det kan man ju såklart inte ta del av.

Vad tycker ni om den nya headern? Jag har faktiskt gjort den själv med liiiite hjälp av Rikard.

Återkommer nog senare med=)



Camilla

Hmm.. ser ingen header.. allt är helt svart. kan dock vara min dator som ä knas.. Kram Camilla

Svar: hmmm jag kan se den här på min dator=) har du provat uppdatera?
Heidi Aregger



URL:


stefan

Hade jag vetat vad en header va för något hade jag gärna kommenterat detta =). Bäst att stanna hemma så man inte smittar ngt av barnen. Du kan väl sitta ute och sola fast du är sjuk, dock kanske du fryser lite då hehe.

Svar: Det som är där uppe är headern Stefan!! Ser inte bloggen annorlunda ut??
Heidi Aregger



URL:


Jessica

kan inte heller se headern :(



URL: http://myckelite.blogg.se


Jessica

kan inte heller se headern :(



URL: http://myckelite.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?