Kompledigt...
Publicerat den

... tog jag idag på eftermiddagen. Riktigt skönt var det även fast jag bara gick hem och vilade. Sedan åkte jag, Rikard och Aska mot Älmhult där det var tid hos kiropraktorn för Aska. Hon hade blivit mycket bättre och det känns så himla skönt. Nu fortsätter vi med vår rehabträning under sommaren så hoppas vi att hon blir helt bra snart. Det blir ju ingen agility ännu, om det nu blir igen, men hon verkar ju trivas med att spåra och träna lydnad och rallylydnad.

Rikard och jag tog sedan en tur på Ikea. Det finns platser där man kan stå i stå i skuggan så Aska vilade skönt i bilen. Vi köpte lite av varje till det som komma skall men avslöjar som sagt inget här. Imorn blir det träning med Aska efter jobbet och sen hade jag behövt pyssla lite på kvällen men det får vi se hur det blir med. På torsdag och fredag ska jag ju inte göra något speciellt så då har jag tid till sådant.

Nu ska  jag kolla fotboll med sambon min och hella på mina fantasyspelare. Vi har ett litet bet jag och Rikard där vi satt ihop ett varsitt lag nu under Em och där man får olika poäng beroende på hur bra de spelar. Det finns ett fint pris i potten så jag hoppas att jag vinner. Leder iallafall hittills så vi håller tummarna!


Från en speciell dag i April 2012 <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?