Hittade...
Publicerat den

... ett par fina och bra skor idag. Kollade även in min klänning och den såg fin ut. I slutet av månaden ska jag dit och mäta allt det sista och kolla detaljer. Känns verkligen som det närmar sig med stormsteg. Annars har jag inte gjort mycket ikväll. Var ute och sprang ett intervallpass och sedan har det livit lite av varje.

Var duktig och klippte Askas klor och kammade henne. Upptäckte då även att hon återigen har ett sår på en tass. Fattar verkligen inte hur hon lyckas med allt. Så nu blir det att ha strumpa på henne inomhus så hon inte är där och slickar.

Tänker mig att snart gå coh lägga mig eftersom min morgondag är fullspäckad. Blir att stiga upp tidigt för jag ska ta tåget redan halv 9! Vad som ska ske återkommer jag med eftersom det är en liten hemlighet!!


Vår cooling en sommar för några år sedan=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?