Feber...
Publicerat den

... har jag haft idag så det har inte blivit något jobb. Har också sjukt ont i huvudet så mår inte prima. Har mest bara sovit hela dagen och varit ute med hundarna emellan. Märkte först när jag gick upp att jag inte mådde helt 100 men tänkte att jag bara var sliten. Sen när jag gick långpromenad med hundarna så blev jag jätte trött och svettig. Gick ändå till jobbet men vände bara i dörren. Hem igen och tog tempen som då var 38.6. Stannar hemma och kurerar mig imorn också och sedan blir det förhoppningsvis jobb på fredag igen.
 
Försökte skriva ett inlägg igår med men det verkar inte som att min app är helt okey. Idag har det inte ens funkat att logga in där:S Undrar om det är någon som har samma problem.
 
Jag beställde just schampo och balsam. Tänkte att mitt hår ska få sig en monsterkur nu innan bröllopet för att det ska vara så fint som möjligt=)
 
På lördag SKA jag iallafall vara frisk. Då vankas det bröllop för Annika och Stefan och det ska bli jätteskoj.
 
Får sem om jag under morgondagen försöker pilla med en nu header. Är ju inte den bästa på sådans men ska som sagt göra ett försök=) Behövs verkligen lite förnying där. Kanske tom försöker få lite hjälp av Rikard nu ikväll, vi får se=)
 
Fina hundar från igår i Huaröd <3



stefan

Klart tråkigt att vara sjuk, nu kan du ju inte ut och löpa :( Jaja du får komma igen sedan när du är frisk och jobba dubbelt så hårt hehe. Lönt att gå till jobbet när man känner sig så sjuk, men envis som du är ;) Hoppas ni får trevligt på bröllopet önskar dem all lycka.

Svar: Ja det är väl så att man är envis. Men det gick inte denna gång. Jaa värdelöst att jag inte kan springa nu, jag som är inne i en bra period ju!
Heidi Aregger



URL:


Camilla

Låter ju inte bra :( Krya på dig så du inte missar bröllopet. Kram

Svar: Tack=)
Heidi Aregger



URL: http://camillasfoton.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?