Utflykt...
Publicerat den

... blev det för oss idag.i körde till Wanås och turistade lite. Var första gången vi båda var där pch det var trevligt. Har även hunnit med att springa 7 km. Idag var det dock inte alls särskillt kul att springa. Kände mig seg ikroppen och illamående under hela turen. Dock nöjd med att jag kämpade mig igenom hela utan att stanna!!
 
Nu sitter vi och tittar på minneskonserten från Osla. Har emellan vår utflykt och löpningen hunnit titta lite på TV från årsdagen av attentaten. Helt sjukt att en person kan göra så mot s¨många människor.
 
Vi ska nog kolla på Mama mia nu vid 9. Sedan blir det sängen och vila.Imorn ska jag och Camilla till Malmö och shoppa så kan behövas lite energi!!=)
 
Lite bilder från idag iallafall:
 



Johanna

Vilka fina bilder! Känner igen mig ;) tycker där är Jättemysigt!



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?