Tröttis...
Publicerat den

... har jag varit idag. Gårdagens eftermiddagenslur var inte bra för min nattsömn. Detta resulterade i enväldigt sen kväll där jag tillslut la mig på soffan och somnade där. Kunde verkligen inte somna i sängen. Man sover ju inte direkt bra då heller så dagen har varit lite seg. Dock hardet varit en bra dag. Jobbade ju men där var inte många barn så vi fick chans att ställa iordning på vår avdelning. Jag tror att det kommer bli riktigt bra tillslut.
 
Annars har jag inte gjort mycket idag. Har träna lite lydnad med Aska, lagat ost och skinkpaj och varit ute en runda med Rikard och Aska. Blir löpning imorn istället för det passade bättre. Som det verkar ska jag även ge mig på att springa ett lopp på 5 km på fredag så hinner inte löpa mycket innan eftersom jag ska tävla med Aska på onsdag.

Hoppas ni alla kan se headern nu för det funkar för vissa. Man måste bara uppdatera sidan. Har inte så bra koll på vilka det är som läser så skriv gärna en kommentar så jag får veta=)

Söta jag och mami i Turkiet=)



Rikard

Jag läser men mest när det handlar om mig för det är ju då det är intressant. Om det inte funkar att se headern när man uppdaterar så kan man hålla inne ctrl samtidigt som man uppdaterar

Svar: Haha så mitt liv är inte intressant annars... Hmmmm
Fast å andra sidan är du ju med i de flesta inläggen ändå=)
Heidi Aregger



URL:


stefan

Ja det behövs egentligen inte sägas, för de som fortfarande inte tror en när man säger att rille är en självhyllare. Här kom det skriftligt att han är en duktig självhyllare =). Jag har uppdaterat nu och jag ser den dock anser jag att den är lite för ljus. Jag till skillnad från rille läser ju bloggen alltid och inte bara när jag vet att mitt namn har dykt upp ;) Trevligt med bröllopet. Det andra fotot där rille och heddan står, där är en man bakom er till höger med en duktig "bug" (som vi hade sagt på skånska men för att förklara detta så menar jag såklart buk=mage hehe), undra om rille kommer se ut såhär om några år ;)??? En trevlig tanke må jag säga haha

Svar: Haha ja det är sån han är. Och han ska man gifta sig med=)
Jasså du tycker den är för ljus, jag gillar den=)

Så hoppas jag inte han ser ut om några år, då ska jag jaga honom med en piska=)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?