Lite besviken...
Publicerat den

... är jag på dagens tävling med Aska. Jag är absolut inte besviken på Aska utan mer på situationen att där ligger massa godis på planen som hon nosade på. Vi fick inget flyt alls av detta och hela programet kändes B. Jaja bara att ta nya tag och komma igen. Dock dröjer det lite innan nästa lydnadstävling känner jag!!
 
Idag har annars inte hänt mycket. Har såklart jobbat och det var trevligt som alltid. Barnen på jobbet ger en verkligen energi alltså!!!
 
Igår var jag faktist och kollade upp lite med buketter och så. Känns riktigt bra alltså!! Har inte bestämt mig helt än men vet lite om hur den ska se ut. Saker och ting börjar falla på plats!!
 
Nu ska jag kolla So you think you can dance och önska att jag också kunnat dansa så!!
 
Laddar också inför fredag när jag ska springa mitt livs första lopp, 5 km!
 
Världens finaste hund <3



stefan

Ja snacka inte om vad grymma de är på att dansa. Hade varit så kul att kunna dansa så, eller iaf ha någon slags talang för någonting. Men icke!!! =)
Trevligt att allt faller på plats min vän :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?