Längesedan...
Publicerat den

... jag skrev nu men det har varit intensiva dagar. I torsdags pysslade vi med lite av varje hemma bara. På kvällen bär vi var ute med aska och gick vid sjön var där en miljon minigrodor längs vägen. Man var verkligen tvungen att se var man satte fötterna. I fredags var det en dag på jobbet med full rulle. Sedan när jag slutade så åkte jag bara hem och bytte om för sedan åkte jag och aska tåget mot Kristianstad. Där vankades lopp för lilla mig nämligen startskottet. Jag sprang 5 km på tiden 27.15. Det kändes helt okey faktist även om jag säkert hade kunnat springa snabbare. Igår åkte jag Rikard min pappa och Rikards mamma till Tyskland för att inhandla lite till bröllopet. Vi fick handlat lite av varje. Skönt att ha det klart. Allt som kan bockas av är bra;) Idag har Rikard gjort klart bröllopsbloggen. Sen har vi pysslat lite och nu är vi hos syster med familj och har ätit lite. Sitter och spelar kort nu och sen åker vi väl snart hem. Börjar ju halv 7 imorn så får bli en tidig kväll för mig.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?