Känner mig...
Publicerat den

... så himla duktig idag. Direkt jag kom hem från jobbet (kompade ut lite) så bytte jag bara om och sedan gav jag mig iväg på en 7 kilometers löprunda tillsammans med Aska. Det gick fint fast jag fick lite ont i min ena höft, men antar att det bara är att jag är otränad. Kändes iallafall som jag orkade hela rundan utan några problem. Nu säger "Coach" att jag ska springa den rundan alltid, vi får se hur det blir.

Nu har vi just ätit lite middag och slappar en stund medans Aska äter. När hon är klar ska vi styra bilen mot min syster eftersom hon ska ha ljusparty ikväll. Får se om jag hittar något jag vill ha, annars nöjer jag mig med att bara träffa tjejerna!!

Hoppas ni alla har en bra kväll. Imorn vankas sista jobbdagen innan 2 veckors semester för mig. Jag tror att jag kommer kunna sluta lite tidigare imorn också vilket är gott!! Sedan ska det bli skönt med sovmorgon på lördag!!
 
Dessa fina är från samma märke som ljuspartyt ikväll=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?