Inte bara...
Publicerat den

... från jobbet jag har semester märker jag. Är inte direkt flitig med bloggandet. Får väl försöka berätta lite vad jag hittat på iallafall. I måndags var jag oc Camilla i Malmö. Det blev en del shoppat och vi hade en mycket trevlig dag. Jag shoppade lite kläder, en kandelaber med ljus och såklart lite bröllopsgrejer. Dock hittade jag inte allt jag hade hoppats på men lite iallafall=)

Igår var jag och Aska på standen. Vi hade sällskap av Iréne, Annika, Tindra, Norah, Felicia och Trassel. En mycket trevlig dag må jag säga (även fast det i mina ögon gärna hade fått vara varmare). Påvägen hem åkte jag och Iréne och köpte glass, mums. Sedan när jag lämnat henne mötte jag upp Rikard och vi handlade lite smått och gott. På kvällen var vi hos Marie och pratade om musiken vi valt att hon ska sjunga på vigseln. Tror att det kommer bli riktigt bra faktist,

Idag har jag varit duktig och tvätta på förmiddagen. Passade på att njuta på balkongen emellan byte av maskiner och så. Läste ut min bok som jag började med förra veckan. När tvätten var klar styrde jag och Aska bilen till logen där vi ska ha vårt bröllop. Kollade och mätte lite och en stor sten släpptes från mina axlar då det var en sak som passade som jag var lite orolig för. Tog med mig Aska och gick runt och kollade på olika fotoplatser och tror det kommer att bli riktigt bra. Har även hunnit med att göra vid mina naglar innan Rikard kom hem. Väl då så hoppade vi på cyklarna och åkte mot friluftsbadet här i byn. Riktigt gott var det kan jag lova. Sedan har vi ätit mat och varit ute en lite längre runda med Aska.

Nu kollar vi på lite fotboll och jag har packat lite smått och gott eftersom jag ska till camilla imorgon och pyssla lite. Ska verkligen bli skönt att få vissa saker klara=)

Hoppas ni alla mår bra och att ni njuter av värmen. Tycker det verkar som även ni har tagit semester när jag tittar ibland kommentarerna=)
Norah och Aska leker på stranden <3



Rikard

Norah liknar en liten surfare=)

Svar: Jaa en riktig sötnöt=) Och Aska gillar henne verkligen <3
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?