Förlåt...
Publicerat den

... igen för sjukt dålig uppdatering. Har haft dålig täckning på mobilen och inte prioriterat att blogga. Jag har nämligen varit i Värmland på minisemeter måndag-torsdag. Riktigt skönt var det iallafall att komma bort och bara vara, även om jag såklart längtade hem till Rikard lite <3. I Värmland har det blivit lite av varje såsom sol, vandring, svampplockning, spel, mat, regn och bilåkning. Försöker ladda upp någon bild imorn från mobilen!
 
I söndags, dagen innan vi åkte var jag och Elin ute och red en lång runda i skogen. Aska och Wilma var såklart också med och Aska vart heltöverlycklig när hon insåg vad vi skulle göra. Kan ju tala om att hon var ganska trött efteråt.
 
Idag har jag varit nere i Malmö och träffat min fina vän Therese som är nere i Skåneland på besök. Vi fikade och snackade såklart en himla massa. Gici även och kollade i lite affärer och så. I nästa vecka blir det en tur till till Malmö, då förhoppningsvis med Camilla. Tänker mig att försöka få klart alla inköp som går att göra inför böllopet eller iallafall några av dom=)
 
Imorn får vi se vad som händer. Kanske ett besök till Wanås om där är öppet och vädret tillåter=)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?