Börjar brinna...
Publicerat den

... i knutarna för denna lilla dam nu känner jag. Nedräkningen har verkligen börjat inför denna sista månad innan bröllopet. Det är ju en hel del som ska göras i samband med det och jag kan lova att det är stressigt. Ena dagen känns det som man har koll och andra som man är helt förvirrad:S
 
Igår släppte jag iallafall allt vad heter planering och åkte på scraploppis tillsammans med Camilla. Köpte en ny skärmaskin som jag verkligen var i behov av och sen lite annat. Det bästa av allt, skärmaskingen var ROSA=) På eftermiddagen tog jag tåget in till stan och mötte upp Elin. Vi vandrade sedan mot idrottsplatsen där det var stora internationella agilitytävlingar. Riktigt mysigt hade vi det i solen och som alltid när vi träffas är det ledigt och trevligt=) Fick skjuts hem av en klubbkompis vilket var väldans skönt.
 
Förmiddagen idag blev det lite pyssel. Sedan åkte jag med en klubbkompis in och tittade lite på EO. Dock var vädret riktigt kasst idag så stannade inte så länge. Väl hemma igen har jag kollat lite OS och nu sitter jag och kollar Agilityfinalerna. Spännande värre kan jag lova. Ikväll blir det lite pyssel framför TVn, och det behövs som sagt!!
 
Längtar inte riktigt till morgondagen när det är dags att börja jobba igen. 4 veckors jobb har jag framför mig och sen ska allt annat med hinnas med. Men det är ju mest rologa saker vilket känns lättare. Måste ta mig in till stan en dag och shoppa det sista med. Det i mat och dryck väg som ska handlas får bli ett senare projekt!!
 
Önskar iallafall er alla en bra start på veckan <3



stefan

Hehe slappna av min vän, ni kommer ordna det hur bra som helst. Du är ju bra på att planera =). Önskar det samma till dig!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?