Rast...
Publicerat den

... har jag nu och det behövs verkligen. Ingen bra dag alls på jobbet. Blir lätt så när somliga bara ser till sig själva. Jag e iallafall väldigt glad att jag har positiva kollegor på min avdelning men idag har det knappt hjälpt. Vill bara hem men det blir sent idag eftersom jag stänger. Får se om det blir ett box pass idag för jag kanske behöver bli av med lite aggressioner. Nej ush vilket negativt inlägg. Får se om jag e gladare ikväll;)




stefan

Hehe ja var är all positiv energi liksom?? Jag tycker du ska gå på boxpasset, det brukar göra att man tänker på annat eller som du själv säger kan du ju tänka på alla som inte hjälper till och ta ut all aggresivitet på den som du boxas med =) antar att det blir rille då. Men du slår säkert inte så hårt så det fixar han HAHA



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?