Nytt år...
Publicerat den

... nya möjligheter som alla säger. Och jag hoppas verkligen att det blir nya möjligeher.. Inte för att jag var missnöjd med det förra året, men det kan ju alltid bli bättre. Vi hade en trevlig kväll igår med god mat och så. Dock blev Rikard "sjuk" vid 12 slager så efter det var det bara jag och Stefan som höll igång. Det blev en hel del spelande under kvällen och sedan gick jag och Stefan ut och gick vid 2 ungefär. Riktigt trevlig kväll var det iallafall. Var dock inte så kul när man skulle sova eftersom man inte visste hur Rikard skulle ta natten, men det gick bra.

Idag harbara varit en riktig slappedag. Vi vaknade sent och sedan blev det frukost innan det var skidor på TV. Spelade lite spel under tiden och det gjorde vi mest hela dagen. Vi har även hunnit äta pizza. Stefan åkte hem för en stund sedan och jag ska väl snart tänka på kudden. Börjar ju tidigt imorn och har sovit sådär inatt så det får bli en tidig kväll.

Föresten, mina nyårslöften för detta året blir som följer:

  • Inte äta godis. (jag får dock äta kakor oc sådant, men inte just godis)
  • Endast äta kakor och allt sådant MAx 2 dagar i veckan.
  • Äta mer frukt
  • Träna minst 2 dagar i veckan på gymmet

Svårast är absolut godisförbudet... Träningen och det andra har ju gjort innan så det bör inte vara något problem!!!

Näe dags för att fixa klart och kolla lite TV innan jag ska nanna kudde. Ha det bra alla glada!! Önskar er alla ett gott nytt år=)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?