Lite...
Publicerat den

... av en fixdag har vi haft här hemma idag! Rikard har varit ute och piskat våra mattor och jag har städat en garderob. Hade verkligen velat åka till IKEA och kolla på lite förvaringsgrejer, men det får bli när och om vi får bilen igen. Annars har dagen erbjudit en hel del skidor såklart. Det är kul att jag och Rikard delar intresset att titta på skidor. Dock kan det ibland bli för mycket för mig som blir uttråkad av att titta en hel del. Men det är svårt att göra annat då den andre i hushållet vill se och inte verkar ha några problem att sitta och titta TV en hel dag :)

Det har iallafall hunnits stickats en del till skidorna och jag tycker det börjar gå riktigt bra, Även Rikard har börjat med lite handarbete i form av virkning så jag kanske smittade av mig till honom!!


Min stickning såhär långt!

Imorn blir det såklart lite mer skidor här hemma. Spännande värre i Tour de Ski nu ju!! Hejja hejja svenskarna och såklart Cologna med!! Tänkte även passa på att baka lite nytt bröd till hemmet!!

Tänkte fråga er som läser vad ni vill att jag ska skriva om. Har nämligen noll motivation nu så hade varit bra med lite inspiration!

Nu står Rikard och lagar mat och jag ska väl snart skära sallad. Sen blir det mat och Gladiatorerna, alltså en lugn kväll!

BTW, gårdagskvällen blev mycket trevlig med spelande och en hel del snack. Måste skryta med att jag tog hem storvinsten i monopolspelandet=) Grattis till mig!!



Veronika

Jag tycker att du är duktig på att skriva. Mitt liv rullar på i en rasande fart, så ibland får jag läsa ikapp här, haha. Jag ska ragga upp någon utmaning som man typ fyller i varje dag ett tag. Då ska jag bjuda in dig och då kan du ju välja att vara med om du vill=underlättar=)

Sen älskar jag bilder!!

Oh, vad jag längtar till alla tävlingar!! Jag får skynda mig att klassa upp mig=)

Kram kram



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?