Jag känner...
Publicerat den

...att det inte blivit mycket bloggande sista veckan. Känner att jag varit lite nere pga av bilen och att det aldrig händer någon. Sen har jag och Rikard haft ett svårt beslut att ta. Vi fick nämligen erbjudande om en av Askas valpar och har velat fram och tillbaka i frågan. Dock har vi kommit fram till att v inte ska ha en valp just nu. Vi vet ju fortfarande inte hur det blir med Rikard och jobb och så så det är inte riktigt läge än. Annars har veckan varit väldigt lugn. Jag har jobbat på som vanligt men det har varit väldigt lugnt. På kvällarna har det blivit lite pyssel i form av stickning och sen lite spelande med sambon min!

Harhaft en jobbig natt med mycket drömmar med. Ibland har jag perioder när jag drömmer väldigt mycket och nu verkar det komma en sådan period igen. Jobbigt eftersom jag sover så sjukt dåligt då:(



Nu ska jag fortsätta med min stickning så ni får ha det bra!!!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?