Idag...
Publicerat den

... har varit en riktigt bra dag. Jag började ju tidigt på jobbet och dagarna går verkligen fort. Vi har haft kalas och läst sagor och varit ute och lekt bland annat! Jag gillar verkligen mitt jobb även om det som alla går upp och ner. Sen att alla barnen är helt FANTASTISKA gör ju inte det hela sämre.

När jag kom hem umgicks jag med fin sambo en stund. Jag var tvungen att ta en snabb vila och sedan har vi spelat Yatzy och MarioCart, varit och handlat, lagat mat och nu kollar vi handbollen. Jag har tiggt till mig massage så ska väl snart göra mig redo för det! Sen måste jag läsa lite med. Skulle egentligen till Malmö på kurs på fredag men jag tar semester eftersom Rikard har examen  då. Men jag måste ju ändå läsa lite så att Marie har något med sig från oss.

Näe dags att göra sog klar nu! Ha det gott alla glada=)

image description
Fin <3



stefan

Bra att ni tränar på mariocart, kan behövas till när jag kommer dit och ska spela =). Känningarna i halsen kan bero på träningen du gjorde dagen innan, hoppas att du inte blir sjuk iaf, inte kul när man väl vill träna. Annars får du ut och gå med johan eller för han kan inte göra mycket annat utan att skada sig hehe.



URL:


stefan

Svindrygt att man inta kan kommentera på de inläggen du gör med mobilen :( nu kan du iaf inte klaga över att man inte kommenterar då det inte går hehe. Väldigt trevlig bild på rille på restaurangen som vanligt ser han "normal" ut HAHA. Väldigt snygg frisyr du hade när du klippt dig må jag säga niicceee!



URL:


custom term papers

It's good that you have really successful and pleasant day!



URL: http://custom-paper-writing.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?