Har försökt...
Publicerat den

... lägga upp bild på mina fina bullar nu ett tag men det verkar inte fungera att göra det med mobilen. Har ingen ork att ta koprt och koppla in kameran så ni får kanske se det en annan dag istället. Bullarna blev iallafall riktigt goda.

Jag och Rikard var ute på en lång och härlig promenad innan och sen har vi hellat på skidåkarna. Hellner var riktigt grym idag alltså. Jag har hunnit sticka första halvan av min mössa s¨å nu är det bara halva plus lite fix kvar. Hade planer på att pyssla lite med men vet inte vad jag ska göra så jag hoppade det. Har ni tips på vad jag ska göra för något så mottages det gärna!

Nu kollar vi på "på spaning med Bridget Jones" och sen ska jag nog sossa. Heldagsplanering imorn som brukar ta på krafterna. På kvällen blir det ett härligt cirkelgym pass igen!! Me like!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?