Förlåt...
Publicerat den

... för dålig uppdatering men jag har prioriterat bort bloggen någon dag. Igår hade jag en mysig hemmadag. Rikard var och tränade och så men jag tog det lugnt hemma. Kalaset i lördags var trevligt!

Idag var det såklart vardag igen och jobb. Fick jobba lite för länge men det var ganska lugnt! Idag har ju också Rikard börjat på nytt jobb (65%) som han har fram till sista april. Detta betyder att jag får sköta mer hemma de dagar han jobbar eftersom han pendlar. Han jobbar ju dock bara mån-ons iväg så de andra dagarna kan ni tro han ska jobba! Idag blev det pytt i panna till middag och sen diskade jag och fixade. Imorn blir det handling och kanske städning!

Nu ska jag halvkolla klart på den usla handbollen och sen ska jag sova. Öppning imorn så tidig kväll=)


Hade inte tackat nej till att vara här nu!
Withsunday Islands, Australia



essay writing

Updating is really important for any site - you should take care of it!





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?