Duktig flicka...
Publicerat den

... har jag varit idag. Först5 jobbade jag mina timmar och det gick finfint som vanligt. Direkt jag kom hem så packade jag pantflaskor och hoppade på cykeln för veckohandling (älskar att inte ha bil...). Blev 3 stora kassar med mat med mig hem och cykeln gjorde sitt jobb. Sen packade jag in allt på sin plats innan jag började plocka undan och därefter städa. Så nu är här både rent och fullt i skåpen. Har också hunnit med att laga middag till oss. Idag blev det köttfärssås och spagetti. Blev riktigt lyckad idag må jag säga! Nu sitter jag och tar igen mig medan Rikard fixar disken.

Känner att detta blev lite av ett självhyllningsinlägg, men jag känner mig duktig faktist. Och klockan är bara 7 än så det är många vakna timmar kvar!!

Nu ska jag nog ta och sticka lite så att min mössa kan bli kklar någon gång!! Hoppas ni alla mår bra=)




Som ni kankse förstår är bilderna inte från idag eftersom Aska är med, men såhär ungefär ser det ut i vårt vardagsrum=)




stefan

Det är väl härligt att inte ha bil, behöver man inte ha ångest för att man körde till något som ligger bara en kilometer ifrån där man kunde tagit cykeln istället eller för den delen gå =). Mmm helt sant att det va lite av självhyllningar inbakat i inlägget men härligt att du ser det själv och erkänner, där är du lite annorlunda än din man då han hade sett det som helt vanligt inlägg, vilket man i och för sig förstår då han gör det så ofta att det är en så pass vanlig sak för honom att göra att han inte märker det längre =) Hoppas att han har det bra på sigg jobb och trivs där. Scheldor afk =) Rille förstår det sista, antar att du inte förstår det Heddan haha.



URL:


writing service

Personally I like such kind of design - it looks really chick and accurate!





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?