Dagen...
Publicerat den

...har börjat väldigt bra idag. Inledde med ett härligt pilatespass och frukost. Har sedan duschat och tagit det lugnt samt storstädat köket. Nu kollar jag lite på störtloppet från Wengen. Det var där jag och Rikard var för 2 år sedan när jag skadade mitt knä. Man längtar verkligen tillbaka när man ser bilder därifrån!


Jag och pappsen <3

Tar igen oss efter en dag i skidbacken

Lunch i solen

Väntar på bussen som tar oss till tåget (Med mitt skadade knä:()

Fondue i en alpstuga

Kälkåkning, väldigt roligt

Försöker se glad ut trots pajjat knä

Vackert...

Rikard "åker" kälke

Tänkte sätta mig och pyssla lite nu och sen tror jag att jag ska dra med sambon på en promenad! Det är ju superfint väder så då får man ju passa på.



stefan

Som alltid gör sig rille riktigt fin på foto =) Rille har ju redan sprungit men detta kanske var innan dess. Det blir lugnt för mig i helgen med, på spåret igår som du vet sedan blir det väl gladiatorerna ikväll.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?