Blev inte...
Publicerat den

... som jag planerat ikväll. Jag hamnade i telefonen med pappa en stund, kollade på när Stefan Livs tröja hissades och därmed blev det inte som tänkt. Jag är så sjukt blödig vad gäller sådant så jag satt och böla istället. Sedan kollade jag lite på handbollen. Såg inte Rikard där så han kanske hade det som täckmantel;)

Har sedan kollat lite tv, stretchat, m.m.

Nu är det iallafall hög tid för att sova. Imorn vankas stängning på jobbet.

En väldigt tråkig sak som hänt är att min Missan fick somna in tidigare idag. Hon har ju bott hos Annika några år nu eftersom hon inte trivdes i lägenhet. Men Missan var gammal och haft ett toppenliv, så känns bra att hon slapp att lida. Hon kommer iallafall alltid ha en plats hos mig. Lägger upp en bild på henne imorn.

Vila i frid Missan<3




Johanna

Usch vad tråkigt :( även om det händer alla är det lika jobbigt när det väl gör det. Jag visste inte att du hade haft katt. Du får glädja dig åt att hon iaf hade det bra ute på landet :) Fina bilder på söta valpar och mamma förresten :)



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?