Beslutsångest...
Publicerat den

... så jag behöver lite hjälp. har påbörjat ett album men nu vet jag inte vad jag ska ha där i. Tänkte göra ett lite annorlunda imorn där jag ska ha recept i, men detta vet jag inte vad jag ska göra med. Så eftersom jag inte har några nya idéer så blir det att stänga pysselstugan för idag. Kom gärna med tips vad ni tycker jag kan ha i;)




Camilla

Du skulle ju kunna sätta in foton på Askas valpar, fast det är kanske inte läge att göra det än för jag gissar ett det kommer fler foron på dem!



Kram



URL: http://camillasfoton.tumblr.com


stefan

Då det inte går att kommentera på de sista två inkäggen får man göra det här =) Härlgit att tjejerna klarar sig bra annars kan man tänka sig att det kunde blivit riktigt jobbigt hehe. Hopppas ni hittar något fint.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?