Trött...
Publicerat den

...som bara den ligger jag nu på soffan och längtar efter sängen. Blir till att gå dit nu efter jag bloggat för imorn är det tidig morgon igen. I morse när jag vaknade så sa jag till Rikard att " nu hade jag velat sova en hel natt till direkt utan att gå upp", det är ju inte normalt. Hoppas att jag blir piggare snart igen.

Idag har jag varot på ett härligt träningspass, cirkel! Riktigt jobbigt var det. Blir vilodag imorn och sen box på onsdag! Känns verkligen som jag kommit igång ordentligt med träningen nu!!

Näe jag hör hur sängen kallar!!

1 (!) vecka kvar nu <3






stefan

Väldigt trevligt med one-pice må jag säga =) däremot är jag inte helt hundra på om färgen passar men annars hade du väl inte köpt den. Heddan alias sömntutan hehe. Det är ett hårt liv du lever min vän. Gött att du kommit igång med träningen, livet hade inte varit mycket värt utan träning iaf för min del. Jag är så glad att jag kommer iväg till friskis två-tre gånger i veckan nu.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?