Sovmorgon...
Publicerat den

... som alltid på onsdagarna! Riktigt skönt att ha det såhär lugnt någon dag i veckan. I morse vaknade jag till och med innan klockan ringde så då måste jag ju vara utvilad! Från och med nästa vecka har jag dock inte lika mycket slappetid hemma på morgonen eftersom jag då har världens sötaste grå hund att promenera med på morgonkvisten. Nu väntar snart jobb och sedan blir det ett svettigt boxpass ikväll.

Gårdagens alla <3 dag blev jättemysig. Jag jobbade ju tidigt så när jag kom hem blev det till att tvätta och planera kvällens mat. Jag bjöd min sambo på kycklinggryta med banan, curry och jordötter som serverades med ris, sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt blev det glass! Tror att sambon min också tyckte att det ble en lyckad kväll.

Nu på morgonen har jag även anmält mig och den grå hunden för årets första agilitytävling. Känns riktigt skoj att ha gjort det så nu måste det bli träning träning träning för oss! Kommer att bli första gången som vi tävlar innomhus eftersom att Aska har haft en förmåga att alltid börja löpa när jag anmält till inomhustävlingar. Nu kommer dock inte detta vara något problem eftersom man från i år får lov att tävla med tik som löper!!

Hoppas ni alla får en bra dag!!




stefan

Jamen snart sportlov jue, näääääääääääää juuust det ni har inte lov =) tihi. Nej bara skoja men du får väl passa på att sova ut på helgerna istället. Det gör jag iaf. Fast jag känner faktiskt att jag sover bra nästan varje natt och är utvilad på morgonen. Haha det är dem där bananerna, jordnötterna och curryn =). Kan det ha varit flygande jacob månne? Jajamensan jag har haft en bra dag, hoppas att du har en fortsatt trevlig vecka.



URL:


Heidi

Nej exakt Sporre, inget sportlov för mig. Men tänkte nig iaf ta mig lite påsklov i år. Känns som jag behöver det. Ja visst kan man sova ut på helgerna, men man vill ju inte sova för länge när man väl är ledig;)



URL: http://madebyheddan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?