Söndagshäng...
Publicerat den

... har det hittills blivit för lilla mig idag. Sov ut lite idag och sedan har jag hunnit sola en sväng. Kände att jag behövde lite energi och brukar alltid försöka sola ngon gång under våren. Nu tänkte jag snart baka scones till när Rikard kommer hem från träningen. en ikväll blir det Zumba för min del.

Glömde skriva igår att jag klickade hem en ny damsugare till oss. Blev en handdamsugare som jag tänker är lättare att ta en runda med varje dag. Hoppas på att den funkar bra!!




stefan

Wohooo HEJA heddan, kör hårt på passet. Kan ju inte kommentera dina inlägg från mobilen så får göra det här istället :) Själv har man en ledig vecka nu ska bli sjukt härligt och vi har redan jobbat hårt i helgen då vi rivit syrrans kök nu. Blev så gott som klara några få små detaljer som är kvar men det är nog sådant som de ska ha byggare till att fixa sen tror jag. Imorgon blir det vedklyvning med farsan och ska försöka se på bil nu med i veckan. Har för mig att jag ska köpa egen bil nu, man böjar ju bli vuxen ;) Får se hur det blir med det dock då jag inte nöjer mig med första bästa eftersom jag kan låna farsans så länge jag behöver.



URL:


Elin

Jasså finns det! Det har jag alldeles missat, den måste jag leta upp :-)

Jag har en likadan dammsugare fast vit, de är jättebra! Lätt att bara köra över hallen när man dragit in grus och sådär... Så mysigt det måste kännas att fått hem Aska igen <3



URL: http://imsevimsevass.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?