Sista dagen...
Publicerat den

... på veckan är här och jag har dagen till ära sovmorgon. Riktigt skönt må jag säga. Igår var jag på kurs i Malmö. När jag slutade gick jag en stund på stan och var och kollade in Johannas affär, Kardelen. Riktigt mysig affär med massa fina saker. Köpte med mig en löpare och 4 tabletter i snygga färger! Såklart var tåget hem lite sent så det blev inte som jag tänkt eftersom jag tänkt köpa en macka när jag skulle väntat i Hässleholm. Nu fick jag istället åka direkt med nästa tåg och hann inte äta innan träningen. Så när jag kom hem var jag riktigt illamående och hungrig så fick bli någon macka då istället.

Har anmält mig och Aska till agilitykurs för bästa Annica i April. Finns ingen som är lika bra som hon så det ska bli skoj skoj skoj!!!

3 dagar kvar till bästa tjejen är HEMMA igen <3




Johanna

Tack för reklamen! ;)



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com


Veronika

Hello!

Vad skönt att Aska snart kommer hem! Förstår att du längtat!

Kul att du anmält till kurs & tävling! Spännande!

Kram kram vännen



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?