Seegt...
Publicerat den

... tycker jag att det mesta är nu. Jag känner mig mest trött och nere nuförtiden men det vänder väl. Idag efter jobbet haf jag iallafall varit och tränat. Step blev detoch det var riktigt skoj. Kändes som jag hängde med ganska bra trots att de andra varit på passet innan och det gick ganska snabbt framåt. Imorn ska jag på ett möte på Lärarförbundet. Hoppas det är något som kan ge något!

Imorn fyller tre små sötnosar två år. Kan inte fatta att tiden går så fort! Tänk när dom va såhär små!!








Längtar till värme och sommar <3



stefan

Nice solbränna rille HAHA. Ja det är lite kallt nuförtiden hade -8 i morse och antar att ni med hade det ungefär lika kallt, brrrrrr. Alltid trevligt med vänner som bjuder in sig själv =) kan inte mer än hålla med. Du får rycka upp dig lid om du e lite deppig, det ska vi nog fixa på fredag =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?