Myskväll...
Publicerat den

... har jag och Aska just nu eftersom Hussen i huset är och tränar. Vi har fixat med klor och kammat och allmänt haft det mysigt här hemma. Annars har dagen erbjudit jobb till lunch och sedan mys med "familjen". Vi var ute en lång runda och gick och sedan har vi hängt här hemma. Var även och hämtade ut "min" nya fina damsugare. Tror den kommer bli riktigt bra här hemma.

För att återgå till hur Aska varit sedan hon kom hem så har hon varit helt som vanligt. Hon har inte visat några tecken på att hon saknar sina valpar. Känns ganska skönt att veta att hon verkligen är trygg här hemma och fann sig snabbt i vardagen! Hon var riktigt söt i morse när jag gick upp så hängde hon på mig en stund. Sen när jag var klar och skulle bege mig stod hon och väntade på att gå in till Rikard och väckte honom sedan med riktigt mycket gos <3

Näe nu blir det lite TV tittande och sedan kvällspromenad innan sängen kallar!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?