Måndagskväll...
Publicerat den

... och nu e jag sådär lagom seg. Har ju jobbat först och sedan gick jag och Aska en lång och skön promenad. Väl hemma igen såläste jag lite som jag ska använda på torsdag när jag ska på kurs. Sen kom Rikard hem och fixade middag till oss. Hann inte mycket annat innan det var dags att bege sig mot träningen. Är rätt trött i överkroppen så hoppas på att träningsverken inte blir för påträngande imorn. Börjar ju tidigt så det får bli en tidig kväll. Vet dock inte om jag stannar uppe och ser "Filip och Fredrik" eftersom där är agility idag!


Imorn ska jag också göra vid mina naglar igen. Undrar vad det ska bli denna gång! Återkommer kanske med bild sen!!


Längtar så tills vi kan åka på resa igen <3



stefan

Träningsverk är gött =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?